Home Afaceri, Utile • 3 feluri de a eficientiza munca

3 feluri de a eficientiza munca

 - 
eficientizarea muncii

In conditiile economice actuale, companiile sunt nevoite sa faca mai multe cu bani mai putini. Iar acest lucru se traduce prin suprasolicitarea angajatilor. Rezultatul? Angajatii sunt nefericiti si extrem de stresati.

eficientizarea muncii

Pentru a putea eficientiza procesele de lucru, un manager ar trebui sa respecte urmatorii trei pasi:
1. Identificarea prioritatilor si concentrarea asupra acestora
2. Realizarea a doua obiective pe saptamana
3. Externalizarea serviciilor

Sa analizam pe rand fiecare dintre acesti 3 pasi:

1. Identificarea prioritatilor si concentrarea asupra acestora

Articol adaugat recent:  "O mireasa intreaba: ce sa ma astept de la make-up artistul meu?”

De multe ori, angajatii isi petrec timpul realizand sarcini neimportante, care nu determina succesul afacerii. Managerul ar trebui sa se identifice cateva obiective importante care aduc beneficii pe termen lung si sa se concentreze asupra realizarii acestora. Daca prioritatea companiei este sa castige clienti importanti, poate ca ar trebui sa se reduca lista clientilor mai putin importanti.

2. Realizarea a doua obiective pe saptamana

Fiecare angajat in parte ar trebui sa isi noteze doua obiective principale in fiecare saptamana. Astfel, toti angajatii se pot concentra asupra lucrurilor care conteaza cel mai mult. De multe ori, angajatii se pierd in citirea email-urilor si sedintele interminabile. Daca acestia au obiective clare in fiecare saptamana, se vor concentra asupra acestora.

Articol adaugat recent:  Cum sa fii cel mai bun in ceea ce faci?

3. Externalizarea serviciilor

Daca exista anumite servicii care nu sunt oesentiale pentru bunul mers al companiei, acestea nu ar trebui puse pe umerii angajatilor. Externalizarea acestor servicii poate duce la optimizarea costurilor. Fie ca este vorba de marketing, contabilitate, HR, vanzari sau orice alt departament, exista numeroase companii care pot prelua aceste functii si care pot face treaba mai eficient si mai rapid.

Articol adaugat recent:  Vrei o nunta de basm? Incepe prin niste invitatii de poveste de la Mandiva!

Pentru a putea face mai mult cu mai putin, este important ca echipa sa nu iroseasca timpul cu activitati inutile si sa se concentreze in schimb asupra unor obiective importante.

Sursa: marketingportal.manager.ro

Author:mereupregatit

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked*

*

*