Home Afaceri, Online, Utile • 4 LUCRURI pe care NU ti le spune nimeni despre serviciile SEO

4 LUCRURI pe care NU ti le spune nimeni despre serviciile SEO

 - 

seoCel mai probabil, deja stii ca SEO este prescurtarea de la Search Engine Optimization si, daca ai ajuns la acest articol, vrei sa afli niste lucruri pe care nu le-ai mai citit in alta parte. Fie ca lucrezi in domeniu, fie ca vrei sa iti promovezi afacerea, acest articol iti va fi de ajutor, intrucat urmeaza sa iti exemplific cateva chestii esentiale, din experienta pe care am acumulat-o pana in acest moment, si pe care trebuie sa le stii in legatura cu optimizarea SEO pe motoarele de cautare. Bineinteles, in Romania, Google este cel mai folosit, iar agentiile de marketing online precum www.SEOCupkake.ro se axeaza pe oferirea de servicii de optimizare SEO pe acesta.

Uite care sunt lucrurile pe care nimeni NU ti le spune despre SEO:

1) SEO nu se aplica oricarui tip de business

Probabil afirmatia mea iti ridica o multime de semne de intrebare. Adica tu nu poti face SEO pentru site-ul tau? Sigur ca poti, insa este esential sa descoperi care este volumul de cautari pentru produsele/serviciile pe care le oferi, incat s-ar putea sa iti dai seama ca este mult prea mic si sa fii nevoit sa gasesti alte mijloace pe care sa le imbini cu promovarea SEO. Astfel, campaniile pay per click, campanii care targeteaza direct audienta ta, te vor ajuta foarte mult. De asemenea, social media joaca un rol extraordinar pentru brand awareness si o sa observi diferentele. -> descopera acest studiu de caz din Google Analytics

Articol adaugat recent:  Achizitionarea hainelor de dama en gros reprezinta primul pas catre o afacere de succes

2) SEO performeaza rapid/imediat la branduri mari (ex: Emag, Altex etc.)

In mod cert, rezultatele se vad mult mai repede, atunci cand o companie cu renume aplica strategii SEO. Te intrebi de ce? Este simplu: pentru ca sunt deja branduri, iar oamenii stiu ca nu vor fi dezamagiti de calitatea produselor/serviciilor acestora. Din acest motiv, pot fi observate in keyword planner foarte multe cuvinte cheie insotite de numele brand-ului. De exemplu, un utilizator cauta “frigider Emag” sau “frigider Altex”, intrucat asupra sa actioneaza brand awareness-ul amintit mai sus. Chiar daca ai o afacere mica/medie, nu trebuie sa te descurajezi si sa crezi ca numai cei mari supravietuiesc, ci este esential sa ai rabdare si incredere in analiza SEO efectuata si in optimizarea on page si off page.

Articol adaugat recent:  3 domenii de activitate care pot face promovarea cu ajutorul tururilor virtuale

3) Perioada recomandata pentru o campanie SEO este intre 12-18 luni.

Asa cum aminteam mai sus, rabdarea este totul. Astfel, o campanie SEO nu poate fi oprita dupa 3 luni, caci performantele incep sa se cunoasca dupa 6 luni. Cu siguranta, daca ai apelat la niste specialisti, ai impresia ca rezultatele trebuie sa vina instant. Insa nu este chiar asa, intrucat intervin doua mari variabile, si anume strategiile concurentei si nisa in care activezi. Astfel, in cazul in care concurenta face de mult timp SEO, este clar ca are un avantaj in fata ta. De asemenea, daca te adresezi unui public restrans, va fi destul de greu sa gasesti strategia potrivita si sa atragi clienti. Fara doar si poate, daca dupa 12-18 luni, rezultatele tot nu apar, atunci poti sa iti pui un semn de intrebare cu privire la modul in care decurge campania de optimizare pentru motoarele de cautare a site-ului tau.

Articol adaugat recent:  Descopera eficienta cosmeticelor bio pentru ingrijirea tenului barbatilor!

4) CTR-ul organic influenteaza traficul non-brand, deci estimarile de trafic nu sunt 100% relevante in SEO

Fara indoiala, CTR-ul influenteaza traficul non-brand, insa acest fapt se datoreaza utilizatorilor si celorlalte rezultate care se afiseaza in motorul de cautare. Intrucat comportamentul utilizatorilor nu poate fi anticipat si nici pozitiile competitorilor tai directi, este clar ca estimarile de trafic nu sunt relevante pentru o campanie SEO in desfasurare. Bineinteles, se poate face o analiza amanuntita a istoricului datelor inregistrate atat in contul de Google Analytics, cat si in cel de Google Search Console, dar trebuie sa ai in vedere caracterul sezonier al produselor/serviciilor oferite si, implicit, cautarile aferente. In plus, odata cu cresterea in topul pozitiilor in Google, concurenta este mai puternica si cresterile traficului organic mult mai greu de estimat.


Prin urmare, citeste cu atentie toate informatiile detaliate mai sus despre SEO, caci nu o sa le mai afli din alta parte!

Author:mereupregatit

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked*

*

*