Home Diverse • 7 tips & tricks pentru a ADORMI MAI USOR VARA!

7 tips & tricks pentru a ADORMI MAI USOR VARA!

 - 
7 tips & tricks pentru a ADORMI MAI USOR VARA

Iata ce recomandari iti propun pentru a adormi mai usor pe timp de vara:

1. Numara invers de la 300 din 3 in 3

Unul dintre cele mai comune motive pentru dificultatile de a adormi este neputinta de a “opri” creierul. Printre varietatile de tehnici de distragere se afla si numaratul invers de la 300 din 3 in 3. Este atat de complicat din punct de vedere matematic incat nu mai poti face nimic altceva, explica psihologul.

Sugerez si tinerea unui jurnal al grijilor. Pe o parte a unei foi de hartie scrii ce te ingrijoreaza, iar pe cealalta parte scrii solutia, care poate fi si stabilirea unei date la care sa analizezi problema mai bine.

Articol adaugat recent:  Despre rata infractionalitatii in Romania. Care sunt cele mai sigure zone ale tarii?

2. Reducerea consumului de cafea

Dupa ora 14.00 nu mai trebuie sa consumam cafea, spune specialistul. Multi dintre noi nu sunt constienti ca efectul cofeinei dureaza pana la opt ore si ne afecteaza nu doar capacitatea de a adormi, dar si calitatea somnului.

3. O baie fierbinte

O baie fierbinte cu 60 – 75 de minute inainte de a adormi face minuni. Apa trebuie sa fie mai calda de 38 de grade Celsius si baia trebuie sa fie mai lunga de 20 de minute.

Articol adaugat recent:  Cele mai incintate fantezii sexuale ale femeilor

Baia relaxeaza musculatura si creste temperatura corpului. Acest lucru este important pentru ca dupa baie temperatura corpului incepe sa scada si transmite creierului semnalul de a elibera melatonina, un hormon care ajuta la a adormi.

4. Nu face sport cu cateva ore inainte de a adormi

Activitatea fizica este foarte buna pentru somn, dar psihologul spune ca este dificil pentru corp sa se relaxeze dupa sport. Recomand orele de sport in prima parte a zilei.

Articol adaugat recent:  Generator de curent pentru uz general sau intrebuintari diverse

5. Nu lasa copiii si animalele in pat

Copiii si animalele te pot trezi in mijlocul noptii si iti afecteaza somnul.

6. Pat confortabil

Cateodata, o saltea confortabila poate fi secretul pentru un somn linistit.

7. Dormi intr-o camera racoroasa

Cel mai bine e sa dormi intr-o camera unde temepratura este de intre 18 si 23 de grade Celsius, iar temperatura patului de intre 27 si 30 de grade Celsius.

In Diverse

Author:mereupregatit

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked*

*

*