Home Sanatate • Cum sa ai o viata sanatoasa antrenand mereu mintea

Cum sa ai o viata sanatoasa antrenand mereu mintea

 - 
Cum sa ai o viata sanatoasa antrenand mereu mintea

Pe tot parcursul vietii avem nevoie de o memorie buna ca sa ne protejam de boli care ne-ar putea afecta memoria si la batranete sa nu devenim o povara pentru cei din familie.

Sa-i dam creierului de lucru si apoi sa facem tot noi, verificari sa vedem in ce masura ne serveste la un moment dat al vietii.

Memoria trebuie sa fie stimulata tot timpul

De exemplu, sa invatam pe de rost numere de telefon sau adresele rudelor ori prietenilor pe care ii vizitam adesea fara sa le fi stiut vreodata numarul casei sau numele strazii.

Articol adaugat recent:  Stimularea lactatiei cu ajutorul ceaiurilor

Memoria se intretine si prin rememorarea unor evenimente din trecut, prin incercarea de a-ti aminti anumite detalii de la o intalnire cu colegii, prin efortul de a-ti aminti o poezie pe care candva o stiai pe de rost sau un cantec.

Articol adaugat recent:  Stiai cate beneficii aduce PROPOLISUL pentru sanatatea ta? Iata despre ce e vorba

Neuronii trebuie sa fie pusi la munca. In acest caz, sunt recomandate jocurile: scrabble, sah, bridge, table si tot ceea ce inseamna joc de logica sau de strategie.

Mergeti la cumparaturi fara lista, asta dupa ce ati verificat cam ce va lipseste din camara si frigider. La intoarcerea acasa faceti “bilantul”.

Faceti mici socoteli fara creion sau calculatorul de buzunar. Invatati pe de rost cate un citat in fiecare zi si incercati sa-l interpretati cu cei din casa. Priviti titlurile cartilor din biblioteca si incercati sa va amintiti nume de personaje, ani, caractere, amanunte pe care candva le stiati.

Articol adaugat recent:  Disgravidia precoce, manifestari si tratament

Nu neglijati integramele si rebusul. Sunt un excelent exercitiu pentru memorie mai ales cele tematice, prin care va puteti testa cunostintele.

Author:mereupregatit

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked*

*

*