Home Bio Style • Poti slabi chiar si atunci cand te aflii la birou. Iata cum!

Poti slabi chiar si atunci cand te aflii la birou. Iata cum!

 - 

Poti sa slabesti in timp ce muncesti, cu ajutorul a cateva exercitii discrete pentru fiecare grupa musculara.

Pentru a slabi si a obtine tonus muscular, exercitiile urmatoare trebuie practicate cat de des posibil, in fiecare zi de munca. Desigur, nu uita nici de alimentatia la birou. Iar in zilele in care nu muncesti, le poti practica acasa, cand faci treburile menajere. Silueta cere sacrificii si munca in fiecare zi!

Pozitia de baza este cea cu spatele drept, talpile pe sol, genunchii dezlipiti de pe scaun, mainile pe birou. Privesti un punct in fata ta.

Pentru a tonifia muschii abdomenului, contracta-ti burta de 5 ori timp de 5 secunde, ca si cum ti-ai “inghiti” buricul. Relaxeaza 2 secunde. Fa cate 20 serii, relaxand 20 secunde intre fiecare. Exercitiul trebuie facut inainte de masa.

Articol adaugat recent:  A fi sau a nu fi bio? A fi! Ce detergent folosim pentru masina de spalat vase?

Pentru fese tari, contracta-ti de 5 ori muschii fesieri timp de 10 secunde si relaxeaza 2 secunde. Repeta de 20 ori, cu pauza de 20 secunde intre serii.

Pentru coapse fara celulita, intinde un picior sub birou, cu piciorul flexat, incordeaza abdominalii. Mentine aceasta pozitie 30 secunde. Schimba apoi piciorul. Fa cate 5 serii de picior.

Pentru a lucra un pic mai mult fesele si coapsele, mergi in spatele scaunului. Cu spatele drept si abdomenul incordat, ghemuieste-te deschizand genunchii spre exterior. Fa cate 5 serii a 10 exercitii.

Articol adaugat recent:  Cum a slabit Jennifer Lopez?

Pentru a scapa de celulita din interiorul coapselor, pune-ti mainile pe bratele scaunului si ridica-ti usor picioarele. Departeaza si apropie picioarele de 20 ori. Fa cate 5 serii, cu 10 secunde pauza intre fiecare.

Pentru gambe tonice, stai in picioare si ridica-te pe varfuri de 20 ori. De facut 5 serii cu pauza de 20 secunde intre fiecare.

Pentru imbunatatirea circulatiei sanguine si limfatice, du un picior in fata si intoarce-ti calcaiul in ambele sensuri. Schimba piciorul.

Articol adaugat recent:  Produsele cosmetice bio profesionale – un truc simplu pentru frumusete!

Pentru slabire in talie, fa torsiuni ale bustului in timp ce stai pe scaun. Cu spatele drept, privind in fata, intoarce doar umerii, fara a misca soldurile. Revino apoi in pozitia initiala si intoarce-te in cealalta parte. Repeta de 10 ori pentru fiecare parte.

Pentru fermitatea sanilor si tricepsilor, impreuneaza-ti mainile pe piept, coatele aliniate. Apasa cat poti de tare timp de 10 secunde. Relaxeaza 5 secunde si incepe din nou, cate 10 serii.

Pentru degajarea umerilor, cupleaza-ti mainile la ceafa si trage coatele in spate. Fa cate 10 serii, cu pauze de 5 secunde intre fiecare.

Author:mereupregatit

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked*

*

*